Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

Το αυγό του φιδιού και μια επέτειος

Δανείζομαι τον τίτλο της εξαιρετικής ταινίας του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν για το φασισμό, έμπλεος οργής για την καταστροφή μνημείου του ΕΛΑΣ από φασιστοειδή στοιχεία!


Εν προκειμένω, μιλάμε για το μνημείο προς τιμή του ΕΛΑΣ και της Εθνικής Αντίστασης, στη φυσική του έδρα τα Λιβάδια Περτουλίου στην καρδιά του Κόζιακα (Πίνδος) των Τρικάλων! Το εν λόγω μνημείο, λιτό και συμβολικό με τη φιγούρα του αντάρτη και το σφυροδρέπανο, στήθηκε στο Περτούλι από την Κ.Ε. του ΚΚΕ το Σεπτέμβρη του 2008 με μια λαμπρή και συγκινητική εκδήλωση, παρουσία εκατοντάδων αγωνιστών της Εαμικής Αντίστασης και των απογόνων τους. Ήμουν εκεί και γνωρίζω.

Στήθηκε μέρα για να καταστραφεί νύχτα, δυο χρόνια σχεδόν μετά... Είναι τόσο μεγάλη η ενόχληση των φασιστών από την ανάδειξη της ιστορικής αληθείας, την ανάδειξη της ιστορίας του λαϊκού κινήματος του τόπου μας και τον πρωτοπόρο ρόλο που διαδραμάτισε το ΚΚΕ, που αυτή ήταν η τρίτη κατά σειρά βεβήλωση που γνώρισε αλλά από ότι φαίνεται η πιο καταστρεπτική...

Δεν είναι τυχαία, βέβαια, η στιγμή που έγινε αυτή η επίθεση, καθώς στις σημερινές συνθήκες της καπιταλιστικής κρίσης καλούνται τα λαϊκά στρώματα να πληρώσουν την κρίση, χτυπιέται βάρβαρα το μέλλον της νεολαίας και, βέβαια, τρέμουν την αγωνιστική οργάνωση και δράση και τη συμπόρευσή της με το ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα και το ΚΚΕ. Ας μην γελιούνται όμως οι φασίστες και οι συνοδοιπόροι τους, όπως αναφέρει και στην καταγγελία της η ΠΕΑΕΑ: "Το ποτάμι δε γυρίζει πίσω. Ο λαός μας μπορεί και, αργά ή γρήγορα, θα πάρει τις τύχες του στα χέρια του για την υπεράσπιση των σύγχρονων δικαιωμάτων και αναγκών του, βάζοντας στο χρονοντούλαπο τις αντιλαϊκές πολιτικές δυνάμεις και τους βαστάζους του καπιταλιστικού πολιτικού συστήματος που, ήδη, ξεσκεπάζονται και χρεοκοπούν στη συνείδηση των λαϊκών μαζών."

Την ενέργεια καταδίκασαν όλοι οι δημοκρατικοί πολίτες του νομού. Διαβάστε εδώ την ανακοίνωση του ΚΚΕ  και  εδώ  την ανακοίνωση της αντιστασιακής οργάνωσης ΠΕΑΕΑ-ΔΣΕ.


 Στο μνημείο είχα αναφερθεί, με σχετική ανάρτησή μου  (βλ. εδώ ).

Υ.Γ.1: Θα'θελα να ήταν αλλιώς η πρώτη ανάρτηση για το 2011, το συγκεκριμένο όμως γεγονός ήταν αδύνατο να το αποσιωπήσω... Οι λαοί που χάνουν την ιστορία τους υποτάσσονται...

Υ.Γ.2:  Η παραπάνω ανάρτησή μου, που αναφέρω, ήταν και η πρώτη μου εμφάνιση στο blogging, ακριβώς 2 χρόνια πριν (στις 12.01.2009) και με την ευκαιρία αυτή θα'θελα να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους εσάς που μου κρατάτε παρέα αυτά τα χρόνια. Είμαι σίγουρος πια: μέσα από αυτό το λημέρι (στις όχθες του αγαπημένου μου ποταμού Πορτιάτη) κέρδισα νέους και καλούς φίλους, που γεμίζουν κι ομορφαίνουν τη ζωή μου! Δεν έχει σημασία το γεγονός ότι με τους περισσότερους δεν γνωριζόμαστε προσωπικά, τόσο καιρό γραπτής e-επικοινωνίας με κάνει να σας νοιώθω πραγματικά δίπλα μου! Να μοιραζόμαστε τις χαρές, τις λύπες, τις αγωνίες και τα πάθη μας, αυτό ναι, είναι μια ουσιαστική επικοινωνία. Μακάρι να'χαμε την ευκαιρία να βρεθούμε όλοι κάποτε από κοντά! Εγώ πάντως θα'μαι εδώ, κρατώντας μια καράφα τσίπουρο και ένα βάζο γλυκό κυδώνι και θα σας περιμένω!


Να είστε όλοι υγιείς, χαρούμενοι και με αγωνιστική διάθεση τη νέα, δύσκολη, χρονιά!

54 σχόλια:

Roadartist είπε...

"Να μοιραζόμαστε τις χαρές, τις λύπες, τις αγωνίες και τα πάθη μας, αυτό ναι είναι μια ουσιαστική επικοινωνία."

Συμφωνώ απόλυτα! Να είμαστε καλά να αντέχουμε Πορτιάτη!! Άντε φέρε λίγο τσιπουράκι να πιούμε.. Καλή χρονιά!

μαχαιρης είπε...

Φιλε Πορτιατη...
Κεινο που τους αρρωσταινει τους αρρωστους...
Δεν ειναι οι πετρες πανω στις οποιες ξεσπασαν την αρρωστια τους...
Αλλα οτι ξερουν καλα...
Πισω απ τα συμβολα...
Την αληθεια που κρυβεται, γι αυτους και μας φανερωνεται...
Κι ετσι τα βαζουν με τις πετρες...

Τσουγκριζω το ποτηρακι με τη ρακη μου...
Καλη χρονια φιλε...
Καλη δυναμη...

Exagono είπε...

Πορτιαρη τα σεβη μου.
Δεν πειραξαν αυτο που συμβολιζει το αγαλμα.

KANTHAR0S είπε...

Πορτιάτη είσαι λεβεντιά. Υποβάλλω κι εγώ με τη σειρά μου τα σέβη μου.

sosat είπε...

Φασιστικό παραλήρημα Μπουμπούκου.
http://tasosnastos.blogspot.com/2011/01/blog-post_8197.html

dimitris είπε...

Πορτιατη καλημερα, ποσο ΗΛΙΘΙΟΙ μπορει να ειναι?
Ποσο ανιστορητοι και ποσο επιρρεπεις στην γκαφα, μια χαρα τα καταφεραν, η ειδηση, εκανε πολλους νεους ανθρωπους να ενδιαφερθουν, μια χαρα ''διαφημιση'' εκαναν και ''ανοιξαν'' την ιστορια την πραγματικη, των αγωνων του ΛΑΟΥ ΜΑΣ.
Εβιβα μια ρακη!!!

VAD είπε...

Φίλε Φάνη,κάποιοι ζουν ακόμα στη μεταμφυλιακή εποχή,τους αφήνουμε εκει...
Πολύχρονο το κιτρινομπλογκι:))

Ανώνυμος είπε...

Θερμή Καλημέρα !
Καλή Χρονιά, Δημιουργική με πολλές πολλές αναρτήσεις !

Κατά τη γνώμη μου, τα φασιστοειδή που προβαίνουν σε τέτοιες αψυχολόγητες ενέργειες, ως αυτουργοί δεν είναι οι μόνοι φταίχτες !
Κυρίως φταίνε οι ηθικοί αυτουργοί !
Κι αυτοί είναι η Κυβέρνηση, ο GAP, ο Μεγάλος Τραγουδιστής, οι διάφοροι ... μπουμπούκοι - δεν μπορώ, δεν καταδέχομαι καν, να πω τα ονόματά τους !

blackbedlam είπε...

Όχι πες μου θα φταίω εγώ άμα σου ζητήσω δικαιολογητικό από τον γιατρό;Ή μήπως να σου πω να φύγεις και να επανέλθεις με τον κηδεμόνα σου.
Πορτιάτη μερικές φορές νιώθω να γίνομε επίμονη και μοιάζει να είμαι κολλημένη σε κάποια ζητήματα.
Την ρίζα πρέπει να ξεριζώσουμε.Σήμερα μάλιστα που με κάθε τρόπο επιχειρούν να μας κάνουν να πιστέψουμε ότι φταίνε κάποιοι ανίκανοι, κάποιοι που δεν μπόρεσαν να διαχειριστούν τα πράγματα και, οδηγηθήκαμε στην κρίση.Αυτό που μας κρύβουν επιμελώς είναι ότι η κρίση είναι του καπιταλιστικού συστήματος, νομοτελειακή και αδιέξοδη.Την ρίζα πρέπει με ότι και αν σημαίνει αυτό.

Με την ευκαιρία των "γενεθλίων σου" να σου ευχηθώ ευχάριστη παραμονή στον κυβερνοχώρο, και να σου ζητήσω λίγο τσιπουράκι για εντριβή,
γιατί έτσι και πιω μετά θα θέλω Τσιτσάνη Βαμβακάρη και πριβέ πίστα για καμιά ζεϊμπεκιά.

Eriugena είπε...

Η προσπάθεια αλλοίωσης της ιστορίας, έχει ξεκινήσει πολύ καιρό και με προσεκτικό τρόπο. Σου υπενθυμίζω τα δηλητηριώδη ''ιστορικά'' έργα του ανεκδιήγητου Καλυβα, καθηγητή Ιστορίας στις Η.Π.Α, και κυριλέ αρθογράφου στην Καθημερινή, αλλά και τις εκπομπές του ''φιλελεύθερου'' Τζανετάκου στην Νετ, νομίζω, η στην Ετ1. Το χιταριό και ταγματαληταριό βαπτίζεται κάτι σαν φιλελεύθερη αντιπολίτευση στο Εαμ, κ.τ.λ. Αηδιαστικές καταστάσεις. Δεν είμαι Κ.Κ.Ε, καλά καλά δεν ασχολούμαι πολύ τα τελευταία χρόνια ενεργά με τα κοινά, αλλά έχω πραγματικά αγανακτήσει με την χυδαία αντιεαμική προπαγάνδα. Τα ζόμπι που σύλησαν το μνημείο είναι αγγελόυδια μπροστά στα φιλελεύθερα ''επιστημονικά'' ζόμπι της ψευδο-ιστοριογραφίας. Θερμούς χαιρετισμούς, ελπίζω να γνωριστούμε καλύτερα.

Despina είπε...

πλέον
η κάθε μεταξύ μας
ουσιαστική επικοινωνία
αποτελείκαι ένα άγγιγμα ψυχής
στο ποτάμι που μόνο τρέχει...
"Να μοιραζόμαστε τις χαρές, τις λύπες, τις αγωνίες και τα πάθη μας"
καλώς σε βρίσκω φίλε
Πορτιάτη...
κι απ' ότι γνωρίζω
έχετε καλό κρασί και τσίπουρο εκεί...
ότι πρέπει
να ελαφραίνει
το είναι μας!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Πορτιάρη "τo ποτάμι δεν γυρίζει πίσω..."

Χρόνια πολλά για το ιστιολόγιο σου , πάντα να είσαι γερός να μοιράζεσαι μαζί μας τις σκέψεις σου!

Τσιπουράκι θα βάλω και φυσικά γλυκό κυδώνι!
καλό βράδυ :-)

Eva Neocleous είπε...

Πορτιάτη μου,
χρόνια πολλά και καλή συνέχεια με ανήσυχες και ποιοτικές αναρτήσεις.
Να΄σαι καλά!
Αυτή η ζεστή γωνιά ανοίγει χαραμάδες ελπίδας...

Dennis Kontarinis είπε...

Καλησπέρα φίλε μου από τη Νέα Υόρκη
Πρώτη μου επίσκεψη στο σπιτικό σου και βρέθηκα απένατι σε κάποιους υδροκέφαλους που πιστεύουν ότι στην πατρίδα μας θα πρέπει να λειτουργούν ακόμη τα Μακρονήσια και να μας φρουρούν οι χωροφύλακες. Είναι λυπηρό να υπάρχουν σήμερα στην Ελλάδα άνθρωποι που να μην μπορούν να καταλάβουν τι ήτανε η Εθνική Αντίσταση στην διάρκεια του Β! Παγκοσμιού πολέμου. Είναι πολλά αυτά που φταίνε. Και που δυστυχώς δεν φαίνεται να υπάρχει κάποιος που να μπορεί να τους τα διδάξει. Όταν εκδοθεί το καινούργιο μου βιβλίο " Οι Αντίθετοι" θα σου στείλω ένα για να πάρεις μια ιδέα και τότε πως σκέφτονυαν και πως ενεργούσαν οι περισσότεροι από τους Έλληνες.
Νάσαι καλά φίλε και το τσίπουρο θα το πιούμε έτσι και κατηφορίσω στην πατρίδα.
Ντένης

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα, Καλό Σαββατοκύριακο !

Unknown είπε...

ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΣΤΑ ΑΠΟΜΕΙΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΑΡΧΟΦΑΣΙΣΜΟΥ!!!

ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΑΛΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΝΙΚΗ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ!!!

ELvA είπε...

Καλησπερα, φιλε Πορτιατη!

Ηρθα για τα ..κερασματα στο σπιτι σου και να σου ευχηθω επισης καλη χρονια με υγεια και ο τι επιθυμεις!

Αντισταση στους φασιστες και καλη συνεχεια στο blog σου!

ΑΛΙΚΗ είπε...

Καλό και αγωνιστικό 2011 Πορτιάτη μας!

Unknown είπε...

Καλημερα.
Πρωτα να ζητησω την συμπαθεια σου που δεν απαντησα στο σχολιο σου αμεσως ,βρισκομουν στην ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ [Θεσ/νικη] καθως ειμαι 'ξενακι' σε καποια αλλη πολη της Κεντρικης Ελλαδας για πολλα χρονια........
Ενα μονο σου λεω....πως τα 'διοδια' που εχω καταβαλλει ολα αυτα τα χρονια εχει κατασκευασθει ολοκληρο οδικο δικτυο που θα 'πρεπε να φερει τ' ονομα μου!!!!!!!!
Τελευταια το χαιρομαι.....''παρακαλω σηκωνετε την μπαρα....δεν προκειται να πληρωσω.....''ενα δυο λεπτα αμηχανιας και δρομο.......
Τελος παντων, οσο για το μνημειο .......εχεις την δυνατοτητα αρνουμενος να πληρωσεις διοδια να παραβρεθεις την ΔΕΥΤΕΡΑ στην ΠΑΡΑΛΙΑ [ το κερατο μου] να θαυμασεις μεγαλεια με τα αποκαλυπτηρια του ΕΘΝΑΡΧΗ...μη με ρωτησεις πως με τοσους ΕΘΝΑΡΧΕΣ εχουμε καταληξει στην εισοδο της ΑΧΕΡΟΥΣΙΑΣ .....θα ξεχασω τους καλους μου τροπους!!!!!
Καλημερα φιλε, και καλη βδομαδα.....

luthierschool είπε...

Φίλε μου Πορτιάτη να είσαι πάντα καλά που μας θυμίζεις τόσο σημαντικά θέματα,"οι λαοί που χάνουν την ιστορία τους υποτάσσονται"...προσυπογράφω και τα παίρνω στο κρανίο όταν ατιμάζουν τα μνημεία αντίστασης των Ελλήνων..καλή συνέχεια φίλε μου!

ARTEKRAN είπε...

Φίλε Πορτιάτη, γνωρίζεις πολύ καλά ότι ιδεολογικό υπόβαθρο του φασισμού είναι ο αμοραλισμός, δηλαδή το «φιλοσοφικό έρεισμα» του εγωισμού, της απανθρωπιάς, της ασυνειδησίας και της ανεντιμότητας. της εχθρότητας δηλαδή, απέναντι σε κάθε ηθική αξία. Και επειδή ο φασισμός είναι γέννημα θρέμμα της γενικής κρίσης του καπιταλισμού, εμφανίζεται, όπως και σήμερα, σε περιόδους όξυνσης της ταξικής πάλης ανάμεσα στην αστική τάξη και στο προλεταριάτο, αν μη τι άλλο, δείχνοντας το πραγματικό πρόσωπο της δημοκρατίας του κεφαλαίου, δηλαδή αυτό της καπιταλιστικής δικτατορίας. Ο φασισμός, παρ’ ότι τσακίστηκε πάνω στο πρώτο κράτος των εργατών, στο φρούριο της ειρήνης, τη Σοβιετική Ένωση, εμφανίζεται και πάλι, ένα δείγμα είναι και η καταστροφή του μνημείου του ΕΛΑΣ, αποτελώντας πράγματι, τον πιο μεγάλο κίνδυνο για την ειρήνη και την ασφάλεια των λαών. Γιαυτό επαγρύπνηση και λαϊκή συσπείρωση και οργάνωση όσο είναι καιρός. Φίλε μου πίνω στην υγειά σου. Καλή χρονιά.

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα και Καλή Βδομάδα !

Ανώνυμος είπε...

Μήπως υπάρχει και κάτι που να μη βεβηλώνουν
οι Νεοέλληνες; Ακόμη και την γλώσσα κοντεύουν
να αχρηστεύσουν.Η περιμένεις να μάθουν στο
σχολείο για την αντίσταση, όταν υπάρχουν
δάσκαλοι φασιστόμουτρα. Πίνω κι εγώ στην
υγειά σου. Καλή χρονιά.
Αγγελική

Πορτιάτης είπε...

ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

(ΠΑΛΙ ΑΡΓΟΠΟΡΗΜΕΝΟΣ, ΤΕΛΙΚΑ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ ΚΥΛΑΕΙ ΠΙΟ ΑΡΓΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ...)

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ, ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ, ΚΑΠΟΤΕ, ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ "ΤΣΟΥΓΚΡΙΣΟΥΜΕ" ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΑ ΠΟΤΗΡΙΑ ΜΑΣ! Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΣΩΝ ΦΙΛΩΝ ΛΑΜΠΡΥΝΕΙ ΤΟ "ΦΤΩΧΙΚΟ" ΜΟΥ!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΒΕΒΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΕΙΟΥ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝΙΣΤΕΙ ΟΤΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΟΥ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΣΤΡΑΤΗΓΕΙΟ ΤΟΥ ΕΛΑΣ "ΜΕ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΣΑΜΑΡΙΝΙΩΤΗ, ΤΟ ΣΑΡΑΦΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Η ΚΑΡΔΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ) ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΚΑ ΔΙΝΕΙ ΑΛΛΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΡΟΠΑΙΑ ΠΡΑΞΗ!

ΑΚΟΜΑ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ, ΣΤΗΝ ΕΛΑΤΗ (ΤΥΡΝΑ), ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΥΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ ΡΟΖΑΣ ΙΜΒΡΙΩΤΗ ΤΟ ΜΟΝΟ, ΤΟΤΕ, ΕΛΕΥΘΕΡΟ "ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ" ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΤΟ "ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΤΥΡΝΑΣ"! ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ, ΣΤΟ ΠΕΡΤΟΥΛΙ, ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΑΝΕΒΑΖΑΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΝΑΝ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ, ΜΕΤΟΥΣΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΠΟΝΙΤΙΚΟ ΣΥΝΘΗΜΑ: ΠΟΛΕΜΑΜΕ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ!

Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΦΙΔΙΑ ΤΗΣ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗΣ! ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΞΑΝΑΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΥΓΑ ΤΟΥΣ...

ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΑΝΤΑ ΕΠΝΕΕ ΚΑΘΑΡΟΣ Ο ΑΕΡΑΣ ΤΗΣ ΛΕΥΤΕΡΙΑΣ (ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΟΥ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ, ΤΩΝ ΝΤΟΠΙΩΝ ΗΡΩΩΝ ΤΟΥ '21), ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΚΑ, ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΒΙΑΣΤΟ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΜΠΤΕΙ ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΦΡΟΝΗΜΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, "ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΡΟΜΑΖΟΥΝ ΤΩΝ ΦΑΣΙΣΤΩΝ ΤΑ ΒΟΛΙΑ"!

ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ!

demo είπε...

ΑΝΤΑΡΤΗΣ ΚΛΕΦΤΗΣ ΠΑΛΙΚΑΡΙ
ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΛΑΟΣ..
__________

ΠΟΡΤΙΑΤΗ ΚΟΝΤΟΣ ΨΑΛΜΟΣ..

ΤΗΝ ΚΥΡΙΚΗ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ..

ΨΗΣΟΥ ΝΑ ΚΑΝΟΝΙΣΟΥΜΕ ΣΥΝΑΞΗ, ΣΕ ΜΕΡΟΣ ΜΕ ΟΧΙ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ..(ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΥΠΟΨΗ)

ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΣΤΟ MAIL.

ΑΡΗΣ είπε...

Πορτιάτη πρώτα τους καθαρίζουμε τους προδίδουμε και μετά γελάμε πάνω από τους τάφους τους και τώρα που πήραμε και φόρα κάνουμε και κάνα μνημείο. Κοπρόσκυλα που θα πιάσετε και τον Αρη στο στόμα σας σαπιοκοιλιές ρουφιάνοι.
Μια ζωη η ρεφορμιστική ηγεσία του ΚΚΕ λειτουργησε σαν κυματοθραύστης της λαικής οργης.
Το ίδιο και τώρα με τα μνημεία. Ρεμούλαδόροι του κερατά. Ουστ απο δω ξεφτίλες που πουλάτε παραμύθι για "φρούρια ειρήνης" όταν μέχρι σήμερα ξεθάβουν εκτελεσμένους αγωνιστές από ομαδικούς τάφους!
Εις υγείαν ηλίθιε!

Πορτιάτης είπε...

Ανώνυμε, που κρύβεσαι πίσω από το όνομα του ΑΡΗ, γλυστράς επικίνδυνα σαν σκουλίκι ανάμεσα στα φίδια του φασισμού...
Δεν σου αρμόζει άλλη απάντηση... δεν είσαι ευπρόσδεκτος εδώ!
Το ξύδι της χολής σου να το πιεις μόνος σου!

Πορτιάτης είπε...

@Roadartist:
Μαίρη μου σε ευχαριστώ πολύ, πραγματικά έτσι αισθάνομαι! Η επικοινωνία είναι ένα ακριβό αγαθό, από τα λίγα που μας απομένουν...
Καλή και "γεμάτη" χρονιά να έχουμε!

Πορτιάτης είπε...

@ΜΑΧΑΙΡΗΣ:
Καλέ μου φίλε και συναγωνιστή Μαχαίρη σε χαιρετώ!
Επαναλαμβάνω και από εδώ το πόσο "κοφτερός" είσαι!
Έτσι είναι οι ιδέες δεν σπιλώνονται κι ας πέσουν χίλια ντουβάρια! Αυτές παραμένουν εδώ και στοιχειώνουν τους διώκτες τους!
Εβίβα φίλε μου!

Πορτιάτης είπε...

@Foris Mouratidis:
Συν-αρειανέ μου Φίλε Φόρη, τα μνημεία ένα σκοπό έχουν: να μας υπενθυμίζουν το μεγαλείο ιδεών και πράξεων. Και αυτά δεν "σαρίζουν" ποτέ!
Σαν τον ΑΡΗ μας ένα πράγμα!

Πορτιάτης είπε...

@Kanthar0s:
Καλέ μου Κωστή σε ευχαριστώ και ανταποδίδω!
Καλή και "κίτρινη" χρονιά να έχουμε!
Ψηλά το κεφάλι!

Πορτιάτης είπε...

@TASOS:
Φίλε και συναγωνιστή Τάσο την καλημέρα μου!
"Δεν μας τρομάζουν των φασιστών τα βόλια!"
Εδώ αντέξαμε άλλα κι άλλα στον... Μπουμπούκο θα κολλήσουμε;

Πορτιάτης είπε...

@Dimitris:
Δημήτρη, Καπετάνιε μας τα σέβη μου!
Οι προβοκάτσιες και οι τραμπουκισμοί των κρατούντων και των φασιστών συνοδοιπόρων τους ατσαλώνουν τον αγώνα του λαού για πρόοδο και δικαιοσύνη!
Μας εμπνέουν τα κατεστραμμένα μνημεία!
Καλή, αγωνιστική εβδομάδα!

Πορτιάτης είπε...

@VAD:
Βασίλη μου καλημέρα!
Ακριβώς τον εμφύλιο, από την δική τους τραμπούκικη σκοπιά, θέλουν να αναβιώσουν αλλά δεν θα τους γίνει το χατήρι! Έχει αρχίσει να ξυπνάει ο ραγιάς!
Σ'ευχαριστώ για τις ευχές και αναμένω το καλοκαίρι να τα πούμε από κοντά!
Φιλιά στο "καυτό" και δοκιμαζόμενο Χαρτούμ!

Πορτιάτης είπε...

@FAROS:
Φίλε και Συναγωνιστή Φάρε, σε χαιρετώ και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
Σαφώς οι ηθικοί αυτουργοί των τραμπούκων είναι οι πυλώνες του Συστήματος. Γι'αυτό και εμείς πολεμάμε να το ανατρέψουμε!
Και θα νικήσουμε!

Πορτιάτης είπε...

@Black Bedlam:
Καλή μου Φίλη σε χαιρετώ και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
Απουσιολόγε μας να αιτιολογηθώ: κάποιες απουσίες είναι δικαιολογημένες, έχω και "χαρτί", κάποιες όμως α/α... όπως λέω και παραπάνω, η πραγματική ζωή κυλάει αργότερα και δυσκολότερα από την ψηφιακή!

"Την ρίζα πρέπει να ξεριζώσουμε." Συμφωνώ και επαυξάνω! Μόνο έτσι θα "πνίξουμε" τα φίδια μέσα στα αυγά τους.
Γι'αυτό και θα συνεχίσουμε αμείωτα να αγωνιζόμαστε! Δεν πτοούμαστε!

ΥΓ Μην ανησυχείς, πάντα κρατάω λίγο τσιπουράκι και μάλιστα αυτό που βγαίνει πρώτο, για εντριβές. Με τα τραγούδια του συμπατριώτη μας Τσιτσάνη γλεντάμε από χθες, εδώ στα Τρίκαλα, που είναι και η επέτειος της "αναχώρησής" του!

Πορτιάτης είπε...

@Eriugena:
Καλωσορίζω τον Ποιητή στο φτωχικό μου! Τα σέβη μου!
Έχεις μεγάλο δίκιο: "Τα ζόμπι που σύλησαν το μνημείο είναι αγγελούδια μπροστά στα φιλελεύθερα ''επιστημονικά'' ζόμπι της ψευδο-ιστοριογραφίας."
Μεγάλο ζήτημα των ημερών μας η προσπάθεια πλαστογράφησης της ιστορίας και απαξίωσης των αγώνων των λαών, ακόμα και ταύτισης του φασισμού με το σοσιαλισμό! Αυτοί λοιπόν θρέφουν τα φίδια και αυτοί πρέπει να είναι ο κύριος στόχος όλων των δημοκρατικά σκεπτόμενων πολιτών!
Να'σαι καλά και θα τα λέμε!

Πορτιάτης είπε...

@Despina:
Καλώς ήρθες Δέσποινα!
Ακόμα μια ποιήτρια στο φτωχικό μου, λαμπρύνει και φωτίζεται με την παρουσία σας, μαζί με την υπέροχη παρέα τόσο καλών φίλων!
Γνωρίζουμε όντως από "οινοπνεύματα", ότι πρέπει για να παίρνουν μπρος τα "πνεύματα"!
Να'σαι καλά και θα τα λέμε!

Πορτιάτης είπε...

@Afroditi:
Καλημέρα Αφροδίτη!
Γλυκιά όπως πάντα η άφιξή σου και με χίλια καλούδια και ευχές!
Ποτέ ένα ποτάμι δεν γύρισε πίσω, το πιστοποιώ εγώ, ένας ταπεινός που φέρει το όνομα ενός μεγάλου ποταμού!
Στην υγειά μας και θα τα λέμε!

Πορτιάτης είπε...

@Eva Neocleous:
Εύα μου καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα!
Σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα καλά σου λόγια!
Η παρουσία τόσων καλών φίλων κάνει αυτή τη γωνιά ζεστή και ελπίζω αισιόδοξη και ανθρώπινη!
Πολλά φιλιά στην Κύπρο μας!

Πορτιάτης είπε...

@Denis Kontarinis:
Υπερπόντιε φίλε μου Ντένη σε χαιρετώ και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
Δυστυχώς η "υδροκεφαλία" είναι ένα φαινόμενο σύνηθες στην εποχή μας, συνεπικουρούμενο και καθοδηγούμενο από σκοτεινά κέντρα...
Αναμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον την έκδοση του νέου σου βιβλίου!
Πολλούς χαιρετισμούς στην Νέα Υόρκη και καλή δύναμη!

Πορτιάτης είπε...

@PREDATOROUS:
Φίλε μου προσυπογράφω!
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία του άρθρου!
Να'σαι καλά, "ενεργός" και θα τα λέμε!

Πορτιάτης είπε...

@ELVA:
Καλώς την βορεινή μας Φίλη!
Άνοιξα ήδη το μπουκάλι και πίνω στην υγειά σου!
Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και ανταποδίδω!

Αντίσταση - Ανυπακοή - Ανατροπή!

Αγωνιστικά χαιρετίσματα στην παγωμένη Σουηδία!

Πορτιάτης είπε...

@ΑΛΙΚΗ:
Καλώς την!
Πίνω στην υγειά σου αντευχόμενος!

Πορτιάτης είπε...

@TASPA:
Γεια σου Τασούλα!
Μην ανησυχείς, "ξενάκια" είμαστε πλέον όλοι στον τόπο μας...
Χαίρομαι που αγωνιστικά διασχίζεις τους δρόμους μας, αυτά τα "διόδια" πρέπει επιτέλους να καταργηθούν!
Για τους "εθνάρχες" μας τι να πώ... είμαστε άξιοι της μοίρας μας!
Να'σαι πάντα καλά και θα τα λέμε!

Πορτιάτης είπε...

@luthierschool:
Φίλε Luthier, δάσκαλέ μας σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
Αγωνιστική επαγρύπνηση ενάντια στον φασισμό τους! Μπορεί να μαγαρίζουν τα μνημεία αλλά την ιστορία των λαϊκών αγώνων δεν μπορούν να την αγγίξουν!
Καλή συνέχεια να'χουμε!

Πορτιάτης είπε...

@ARTEKRAN:
Φίλε μου ως λαϊκός καλλιτέχνης δεν θα μπορούσες παρά να περιγράψεις με την ορθότερη διατύπωση την κατάσταση!
Συμφωνώ και επαυξάνω! "Γιαυτό επαγρύπνηση και λαϊκή συσπείρωση και οργάνωση όσο είναι καιρός!"
Εβίβα φίλε μου!

Υ.Γ. Όπως βλέπεις παραπάνω κάποιους τους ενοχλούν σφόδρα τα όσα γράφουμε. Τι να κάνουμε; Κάποιοι παραμένουν πάντα στα αζήτητα της ιστορίας όταν αυτή προχωράει εμπρός...

Πορτιάτης είπε...

@Αγγελική:

Αγγελική καλώς ήρθες!
Έχεις δίκιο, στη χώρα μας είναι σε έξαρση ο αμοραλισμός (όπως το επισημαίνει παραπάνω ο φίλος ArtEkran)... Εδώ είναι που, όλοι όσοι πιστεύουμε στο δίκιο και στις ανθρώπινες αξίες, θα πρέπει να αντιτάξουμε σθεναρή αντίσταση αλλά και αντεπίθεση!
Καλή χρονιά να έχουμε, πίνω κι εγώ στην υγειά σου και ελπίζω να τα λέμε!

Πορτιάτης είπε...

@Demo.k :

Κώστα μου να'σαι καλά και ψηλά το κεφάλι!

Να βρεθούμε! Στην μαζικότητα στηριζόταν πάντα ο ΑΡΗΣ μας, σαν το Λαό μας, και στην αγωνιστική διάθεση!

Υ.Γ. Ο Κούπερ έφυγε - ζήτω ο Κούπερ!
Ο Άρης όμως είναι αθάνατος (ως θεός) και πάντα παρών, όπως και εμείς οι πιστοί οπαδοί του!

Ανώνυμος είπε...

Μια Θερμή και Αγωνιστική Καλημέρα !

Πορτιάτης είπε...

@FAROS:
Καλημέρα βόρειε Φίλε μας!
Καλή και μαχητική εβδομάδα!

blackbedlam είπε...

Πορτιάτη καλησπέρα.Τώρα για με τα μούτρα στην δουλειά έχεις πέσει,για με τα μούτρα στα τσίπουρα και στα ρακόμελα.
Αλλά δεν είναι δουλειά αυτή φίλε μου.Να λέμε και καμιά καλημέρα.Να μαθαίνουμε και από πρώτο χέρι τι στήνεται εκεί πέρα.
Σαν πολλά......πανηγύρια να ετοιμάζεται έτσι ακούγεται εδώ.
Εσύ στο πανηγύρι θα έχεις πάγκο;

Dennis Kontarinis είπε...

Φίλε μου τι έγινες;
Ακόμη περιμένω να μου γράψεις.
Είσαι καλά;
Ντένης

Crousma είπε...

Φίλε Πορτιάτη γειά σου, ελπίζω όλα να σου πηγαίνουν καλά. Λοιπόν μία είναι η ομαδάρα και ένα είναι το κόμμα. Συγχαρητήρια για την μεγάλη σημερινή νίκη του Αρη!! Πως το λένε; Και σ' ανώτερα.