Τρίτη 5 Απριλίου 2011

Μουσικό διάλειμμα

Α.  Baildsa Band
Τα Τρίκαλα, το Γενάρη, πήραν το "χριστουγεννιάτικο" δώρο τους με το άνοιγμα της μουσικής σκηνής "Κεντρική Πλατεία", ενός σύγχρονου κυττάρου μουσικής δημιουργίας με την καλύτερη ακουστική που έχω συναντήσει και εμπνευσμένους ιδιοκτήτες-λάτρεις της καλής μουσικής. Μέχρι αυτή τη στιγμή έχουν πραγματοποιηθεί πάνω από 30 "live", όπου εμφανίστηκαν και "μεγάλα ονόματα" (από τον Ψαραντώνη ως τον Louisiana Red) αλλά και νέοι, ελπιδοφόροι, καλλιτέχνες.
Αυτό το Σαββατοκύριακο παρακολουθήσαμε εκεί ένα πολύ ενδιαφέρον συγκρότημα,  τους "Baildsa Band", αποτελούμενο από έξι νέους καθηγητές μουσικής, που αναμιγνύουν ιδανικά τον ήχο των χάλκινων των Βαλκανίων με τους ρυθμούς της Λατινικής Αμερικής (Καραϊβική, Κούβα) και παραδοσιακά λαϊκά τραγούδια! Παρά τον ευρηματικό τίτλο της μπάντας (μπαίλντ'σα=απόκαμα) κανείς μας δεν μπαίλντισε, ίσα-ίσα ο "ξεσηκωτικός" ρυθμός τους δεν μας άφησε στιγμή καθιστούς!
Επειδή πρόκειται για ένα αξιόλογο μουσικό σχήμα που αρέσκεται στον δημιουργικό αυτοσχεδιασμό, προς τέρψιν των ακροατών του, σας προτείνω ανεπιφύλακτα να τους παρακολουθήσετε όποτε και όπου τους συναντήσετε!


Ακούστε και την δική τους, λυρική και "χάλκινη", εκδοχή
σε δυό παραδοσιακά τραγούδια:
το τούρκικο "Cecom" και το ηπειρώτικο "Έπεσα απ'το δέντρο".





Β.  Βασίλης Τσιτσάνης
Είμαι πολύ περήφανος που ο μεγάλος Τρικαλινός συνθέτης Βασίλης Τσιτσάνης ήταν ολόψυχα Αρειανός!
Αν και λίγο ετεροχρονισμένα, καταγράφω εδώ τη βράβευσή του (το βραβείο παρέλαβε η κόρη του) από την αθλητική οικογένεια του ΑΡΗ στις 25 Μάρτη 2011, στην επέτειο των 97 χρόνων από την ίδρυση του αγαπημένου ιστορικού σωματείου. Στα περισσότερα τραγούδια του στιχουργός ήταν ο, επίσης Τρικαλινός, λαϊκός ποιητής Κώστας Βίρβος. Δικό τους δημιούργημα και ο "ύμνος" του αγωνιζόμενου λαού: Της Γερακίνας Γιος, το οποίο δικαίως όλοι οι Αρειανοί θεωρούμε ότι μας εκφράζει.

Μα εγώ δε ζω γονατιστός, είμαι της γερακίνας γιος
Τι κι αν μ' ανοίγουνε πληγές, εγώ αντέχω τις φωτιές

Στο παρακάτω βιντεάκι, μια σπάνια ζωντανή ηχογράφηση και δυο λόγια, σαν εισαγωγή, του ίδιου του Τσιτσάνη:


Μπορείτε να διαβάσετε σχετικό άρθρο των σαλονικιώτικων  "Αθλητικών Νέων"   εδώ .

15 σχόλια:

Unknown είπε...

Χαίρομαι που η περιοχή σου βγάζει τόσο μεγάλους ΑΡΕΙΑΝΟΥΣ!!!Κοιτούσα φίλε τις φωτογραφίες που έχεις ανεβάσει στο Picasa. Πολύ καλές!!!

VAD είπε...

Δεν το ήξερα για τον Τσιτσάνη....
ψάξε να βρεις,δε στο λεω,τι γιορτάζαμε προχτές τ'αρειανά,αν δεν το βρεις,τοτε θα σου στειλω λινκ για το έπος της....:)

Exagono είπε...

Πορτιαρη υποκλινομαι στην αναρτηση σου.
Ολα τα βιντεακια τελεια.
Τσιτσανης τρελα για τον Αρη.
Σουστειλα κατι στο mail σου δες το.

Πορτιάτης είπε...

@Animation:
Φίλε μου, είναι όντως ένα γεγονός που με "ψηλώνει" ιδιαίτερα, αυτή η ευτυχής συγκυρία!
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, μ'αρέσει υπερβολικά το "σπορ" της φωτογραφίας!
Vamos!!!

Πορτιάτης είπε...

@VAD:
Βασίλη μου τώρα το "εμπέδωσα" κι εγώ για τον Τσιτσάνη, αν και είχα ακούσει κάποια πράγματα τα απέδιδα σε φήμες!
"Δηλητήριο στη φλέβα" ο ΑΡΗΣ για τον μεγάλο μας συνθέτη!

Το κουίζ σου είναι εύκολο: το έπος της Προύσσας γιορτάζαμε! Ο μπασκετικός αυτοκράτορας ΑΡΗΣ είναι η μοναδική ελληνική ομάδα που κατέκτησε ευρωπαϊκό κύπελλο μες στην Τουρκία!

Κίτρινες καλημέρες στο Χαρτούμ!

Πορτιάτης είπε...

@Foris Mouratidis:
Φόρη μου, να'σαι καλά!
Τα παιδιά της "Baildsa" αποτελούν μια "κλασσική" βορειοελλαδίτικη μπάντα, αφού 3 είναι θεσσαλονικείς, 2 γρεβενιώτες και 1 τρικαλινός!

Για τον μεγάλο μας Τσιτσάνη τι να πώ;
Ένας λόγος παραπάνω για να τον αγαπούμε!

Καλημέρα στα μελισσάκια σου και καλή επιτυχία!

KANTHAR0S είπε...

Χαιρετώ την μπάντα, τον Τσιτσάνη, την Αρειανάρα και τον Πορτιάτη.

Unknown είπε...

Φίλε Πορτιάτη,εδώ μάθαμε ότι και η Ζωή Λάσκαρη είναι ΑΡΗΣ, για να πώ την αλήθεια ούτε αυτό το ήξερα....και όπως είπες και εσύ κάτι είχα ακούσει αλλά νόμιζα ότι ήταν φήμες... http://www.gazzetta.gr/component/k2/item/1054708451-%CE%96%CF%89%CE%AE-%CE%9B%CE%AC%CF%83%CE%BA-%CE%B1%CF%81%CE%B7

Πορτιάτης είπε...

@KANTHAR0S:
Γειά σου και σένα Κωστή!
Έμαθα ανεβαίνεις στην "πόλη του Θεού".
Καλά να περάσεις κι αν βρεθείς στο "ναό" φώναξε και για εμένα!
VAMOS!

Πορτιάτης είπε...

@ANIMATION:
Φίλε Ani, όλοι ΑΡΗΣ!
Δεν γίνεται αλλιώς, αν θέλεις να γουστΑΡΗΣ!
Και οι καλλιτέχνες μας κάτι ξέρουν παραπάνω!
Καλή επιτυχία απόψε!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Καλημέρα Πορτιάτη , πολύ όμορφη ανάρτηση!

Θα πρέπει να ήταν μοναδική η βραδιά , οσο αφορά τα χάλκινα εχω ακόυσει ζωντανά στα Γρεβενα πριν αρκετά χρόνια και έχω ενθουσιαστεί!

blackbedlam είπε...

Είμαι απαράδεκτη.Είμουν σίγουρη ότι σου είπα τα δικά μου,ότι μάλιστα σου έγραψα για την Βικτωρία την κόρη του Τσιτσάνη.Μια περίοδο βρισκόμασταν.Ήταν ένας γλυκός και απλός άνθρωπος.Την βάζαμε με τον άντρα μου και μας έλεγε για τον πατέρα της.
Είμουν σίγουρη ότι σου τα είχα πεί όλα αυτά και άλλα πολλά, γιατί ως γνωστόν είμαι και λαλίστατη!
χαχαχα!!
Πέρασα λοιπόν να δω την απάντησή σου αλλά....

Το μόνο που μου μένει είναι να σου πω μια καλημέρα και μια καλή εβδομάδα,ε,και πια να πάμε για ύπνο 2 κοντεύει.

Πορτιάτης είπε...

@AFRODITI:
Γειά σου Αφροδίτη!
Μοναδική βραδιά όντως! Με κέφι και μπρίο, θύμιζε τους διονυσιακούς ρυθμούς του πατρινού καρναβαλιού!
Δεν έχεις άδικο που σου θυμίζουν τα "ανακατωσάρια" των Γρεβενών, στην ουσία η μπάντα μέσα από εκεί ξεπήδησε! Απλώς οι μουσικοί σ'αυτήν τους την παράσταση έκαναν ένα αρμονικότερο δέσιμο των λάτιν και χάλκινων ρυθμών, που για πρώτη φορά παρατηρήσαμε πόσο ταιριάζουν!
Καλή εβδομάδα εύχομαι!

Πορτιάτης είπε...

@BLACKBEDLAM:
Καλώς την ξεχασιάρα!
Να υποθέσω ότι άκουσες παραπάνω τα χάλκινα και αφαιρέθηκες; :))
Τη Βικτωρία δεν την γνωρίζω, έχω όμως ακούσει από κοινούς γνωστούς τα καλύτερα! Άξιο τέκνο, αξίου πατρός.
Για τον "μεγάλο Βασίλη" τι να πούμε άλλο; Απλώς, για μένα, το τρίπτυχο "Τρικαλινός-Αριστερός-Αρειανός" μου δίνει έναν επιπλέον λόγο να'μαι περήφανος γι'αυτόν!
Καλησπέρα και καλή εβδομάδα!

zia-afro είπε...

Ωραία μουσική!